aprilie 01, 2011

Despre Gogo si unele obiceiuri

In timp ce-l asteptam pe Gogo sa se hotarasca pe care parte a patului sa adoarma,  imi  tot zumazaiau niste  muzici pe la urechi. Auzeam vag cateva acorduri de chitara, sursa de provenienta fiind un radio amplasat strategic la capatul patului, pe post in principal de ceas, cu un display imens si foarte colorat, sa se stie exact la ce ora s-a invartit Gogo o data, s-a dezvelit de doua ori sau a scapat suzeta fix intre pat si perete, de nu o mai gaseste mama lui nici cu lanterna.  
Si mai auzeam o  melodie, un pic bruiata de zgomotul unui motoras defect. Un cantecel de leagan, venind dinspre caruselul muzical. Carusel care ne-a leganat visele inca din a cincea zi de viata impreuna. Nu i-a tacut cutiuta muzicala decat atunci cand era lipsita de baterii, perioada in care a trebuit  sa suplinesc cumva prestatia sonora a mai sus amintitului. Performantele mele vocale nefiind nici  macar la niste standarde normal acceptabile, ma bucuram nespus cand se alimenta stocul de baterii si cred ca si Gogo era in asentimentul meu. Si consuma cam patru bucati d-alea mari la o luna. Eh, dar ce nu face o mama pentru somnul linistit al puiului ei.
In acordurile celor doua muzici maiestre si obosita de forfota zilei, cred ca deja visam cand Gogo inca mai cauta un loc pentru ham-ham. Suntem in perioada "jucaria fara de care nu poate dormi". Intamplarea face, ca de data asta, sa puna ochii pe-un plus cu dimensiuni rezonabile. Are un urs de doua ori cat el si care ocupa jumatate de pat. Dar deocamata il tine la respect. Ii e cam teama sa se apropie de el. Socializeaza cam o data pe luna.
M-am trezit  o jumatate de ora mai tarziu, un pic deranjata de catel, care nu stiu prin ce minune imi statea sub coaste, iar Gogo dormea de-a curmezisul patului, cu un picior ridicat pe perete, pijamalele sucite si  asezat peste patura, evident. 
L-am invelit si-am plecat sa-miincep ziua. Acum s-a limitat simtitor. Dar supravietuiesc, incantata ca m-am lansat pe orbita, am propria traiectorie si basca, mai am si-un satelit micut. Gogo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu