aprilie 16, 2011

Imperfecta

 Nu sunt o fiinta perfecta. Nici nu tind sa fiu. Ma consider normala, plictisitor de fireasca, cu o existenta liniara.
De cateva zile, sa tot fie vreo doua saptamani, ma invart printre ganduri si ma cert cu mine pe diverse teme existentiale. Ba ca traiesc degeaba. Ba ca nu stiu ce sa fac cu viata mea. Ba ca nu sunt o mama buna, poate o fiica sau o sotie.  Ba ca sunt egoista, da-mi place, zau. M-am gandit sa ma inveselesc nitel. Cu un cantecel. 

Meredith Brooks-Bitch


2 comentarii:

  1. Cine isi doreste sa fie perfecta? Poate doar Sanziana...pitipoanaca aia trista de pe la teveu Bine fizic vorbind..ca profesional...eu una stau si verific fiecare potiune...pana nu e perfecta nu ma las domne'
    Ne dorim sa fim..cum e termenul frateee..aaah..."BUNE"...asta da...cu asta as fi de acord...sa sucim pana si capul bunicilor din cismigiu in toiul unui meci de table. Cred ca perfecta risti sa arati ca de plastic..:))..Un bun prieten al meu, pictor talentat..imi spunea fascinat intro zi ca isi doreste mult sa picteze o prietena de a mea...m-am otarat toata la el si i-am reprosat ca pe mine nu "ma vrea"..a inceput sa rada...si mi-a spus ca la mine nu are ce picta ca am trasaturi prea regulate...pe cand ea este mai frumoasa ca un model de Modigliani

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) Am cam facut mixtura de ganduri, ca nici eu nu stiam unde-s mai imperfecta. Eh, nu tin sa ma picteze cineva, dar o poza poa' sa-mi faca:)))Buna, buna, buna ziua:))

    RăspundețiȘtergere