aprilie 11, 2011

"do" ani

Azi a fost o zi importanta pentru tara. Cu aceasta ocazie chiar si copacii au inflorit, pasarile au ciripit, iarba a-nverzit si ploaia a stat.
Daca nu pentru tara, pentru mine sigur. A fost ziua lui Gogo. El nu a realizat prea bine ce i s-a intamplat. A fost pentru scurta vreme nedumerit, apoi multumit, iar in final, de-a dreptul plictisit de multitudinea de jucarii primite. 
Desi am exersat o saptamana pe tema "cum te cheama si cati ani ai?", azi a reiesit ca-l cheama aes si are do ani.
La multi ani, puiule de om! Eu am sa-mi aduc aminte de ziua asta si-am sa ti-o povestesc si tie. 
Everybody Wants to be a Cat

6 comentarii:

  1. La mulți ani, puiule! Să fii sănătos, fericit și iubit! Și să faci multe boroboațe ca să aiba mami material pentru două postări pe zi! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Zana, Gogo iti multumeste si promite sa faca intocmai cum i-ai urat. Se pare ca-i vine natural.:))

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani pentru do ani ai lui Gogo! Sa fie mintos si sa aiba noroc in viata! Ca de boroboate sigur nu o sa duceti lipsa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ai venit!
    Multumim frumos. Norocul asta e ceva de groaza lumii. Fara el, cam stai pe bara. De unde s-o lua?
    Ce trebuie sa dai la schimb? Cum se distribuie si in ce gramaj? Sunt intrebari care ma macina.:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca e mintos, vine si norocul... mai devreme sau mai tarziu, dar sigur vine! Stii cum se spune: "Soarta si-o mai face si omul cu mana lui"!

    RăspundețiȘtergere
  6. Stiu, dar mi-as dori sa stiu ca-l are implicit :))

    RăspundețiȘtergere