mai 04, 2011

Vedea-m-as!

Peste 20 de ani o sa am fix 56 de ani neimpliniti. Peste 20 de ani, daca o sa traiesc si sunt sigura ca da, n-are rost sa iau in calcul si cealalta varianta, ca de n-ar fi, nu s-ar povesti, ma vizualizez fara griji, de exemplu, stand intr-un hamac, intr-o gradina superba si neaparat la umbra unui nuc. A cui si  unde e gradina? Nu ma intereseaza, dar vad ca este foarte mare si are straturi multe de lacramioare, frezii si cale. Mai sunt si alte flori, dar din pozitia in care stau vad doar ca se pierd in zare. Multa forsitia si o magnolie. A, da, sunt doua. Pe-a doua n-am vazut-o din cauza tufei de liliac, dar aud ca latra un caine. Are voce de golden retriever. 
Si parca ma vad citind scrisori. Ale cui? Ale mele de acum catre mine de atunci. Stiu ca am multe altele de facut, dar mi-au picat in mana si ma simt bine cu mine de atunci, adica de-acum. 
Fantastic, strumfistic si califragilistic!

4 comentarii:

  1. Back to the future? :-) Dar nu vezi și cum îl pregătim pe Gogo de nuntă?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha,ha, nu, ca asta ar insemna sa devin soacra. Si nu de oricare, ci d-aia mare.
    Dar bine ca mi-ai adus aminte, sa-mi scriu o scrisoare, sa nu care cumva sa ma transform in una rea. :P Vezi ce pregatiri faci, ca am deja pretentii. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Io zic sa vii pe la mine, sa-ti traiesti visul sub nucul meu. Posibil sa se transforme in cosmar cand vei auzi urletele victorioase ale micilor canibali care se hranesc cu mame. Cale nu am, dar au inflorit lacramioarele si liliacul. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Ce frumos! Pai daca ma mananca, nu vin, ca nu-mi mai pot citi scrisorile peste 20 de ani. Dar ia imagineaza-ti ce batran o sa fie nucul.:)))

    RăspundețiȘtergere