mai 05, 2011

Telefonico telegrafic

Buna, ce faci? Sper ca nu esti pe acelasi sezlong pe care te-am lasat si ieri, ca intre timp a inceput sa ploua. Sau poate la tine nu ploua. E o primavara cum ar trebui sa fie. Poate nici nu va mai exista primavara. Dar atunci va trebui sa-mi spui cum de ti-a inflorit magnolia.
Trebuie sa-ti povestesc neaparat ceva, iar tu la randul tau sa-i spui lui Gogo. Se va bucura mult. Astept sa-ti iei o cafea!
M-am trezit dimineata trista. Nu ma culcasem asa. Si eram atat de trista, incat imi venea sa-mi acopar ochii cu mainile si sa ma bag sub un covor de frunze. Frunze n-am gasit, dar m-am impiedicat de-o masinuta verde-galbena. M-a durut si brusc m-am hotarat sa fac ceva. Am pus mana pe telefon si am vorbit cu Gogo.
Era foarte ocupat. Trebuia sa convinga o bunica sa fie scos in ploaie si l-am prins intr-o clipa de ragaz, atunci cand era schimbat. Ha, ha, de pampersi. Mi-a spus foarte serios si un pic in graba ca plo, pic, pic, alta apa, titiu, pac, bobo, Andu, lalia, mov, vede, osu, Mico, nenea bos.
Varianta lunga ar fi urmatoarea: "Nu pot sa ies afara pentru ca ploua si este foarte multa apa. Pentru ca nu pot sa ma duc cu tricicleta in parc, ma uit cu Sandu la desene animate si vad o lalea mov.  Intre timp, ma mai joc si cu joculetul cu buline verzi si rosii. A si a fost Nico pe aici."
Mare pisicher, Gogo asta!

2 comentarii:

  1. Soro, da' știu că ai un simț aparte pentru limbile străine, parol! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. :))))Nu? Eu, ca eu, dar sa-l vezi pe Gogo, parca e de acolo:))))

    RăspundețiȘtergere