mai 24, 2011

Saga continua

Azi ne-am trezit veseli si-am plecat tot asa. Am ajuns doar cu-n camion in brate. L-am uitat intr-o camera. La un up-date de situatie, camionul era singurul care popula gradinita, restul erau in curte in afara camerelor de luat vederi, evident.
Gogo a plans, a mancat, cica a si dormit un pic, nu se stie daca s-a mai jucat.  Eu l-am gasit trist pe marginea gropii cu nisip, pe post de galetusa pentru un alt copil mai vechi in bransa. A plecat fara nici o urma de regret. Am reintrat in normal dupa ce am iesit pe poarta gradinitei. 
Are somnul agitat si plange in somn. Nu stiu daca mai am putere sa-l duc si maine.

2 comentarii:

  1. O sa fie mai bine cam in 2 saptamani... Si la al doilea copil, merge si mai repede :D.
    Va tin pumnii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper. Multumim, avem nevoie. Se pare ca am pasit cu stangul :(

    RăspundețiȘtergere