mai 23, 2011

Suntem mari. Oare?

 Moment istoric, ora 8.55, ziua 23 mai, anul 2011

Buna ziua, am adus copilul la gradinita. 
Toate gentile astea sunt ale lui?
Da, de ce? I-am adus de toate.
Dar un tricou cu maneca scurta are?
Pfuuu, am uitat. 
Dar bepanthene are?
Nici. Dar i-am adus prosoape, paturica, jucaria preferata, o tona de pampersi, haine de schimb inutile si multe masinute, sa fie printre ale lui, dupa cum mi-ati solicitat.
Aha, lasati, ca ne descurcam. 
Unde sa le pun?
Le luam noi. Spuse, tarandu-le de zor pe scari.
Va dam un programel cu ajutorul caruia il vizionati cand mananca, se joaca, dar nu afara si nu cand doarme.
Eu ce fac acum?
Plecati acasa. Alo, luati-va si emotiile. Si nu uitati sa veniti sa ridicati copilul. 
Si sufletul?
Recomandam sa nu-l tineti la gura.

Gogo a mancat, s-a jucat, a bulversat grupa de Iepurasi(drept urmare o sa ajunga la Buburuze), a mancat, a dormit, a plans si a plans. Jucaria preferata si consumabilele au ramas. Restul mi s-au pus in brate la plecare. 
N-am uitat sa merg sa-l iau. Ba inca mi-am scrantit ochii pe imaginile in direct de la gradinita minunata. Am reusit sa-mi instalez programul la 12 si o vreme n-am vazut nimic, pe motiv ca erau afara sau la somn. In schimb, am vazut cum o fetita a colorat cu rabdare pret de doua ore. Aveam impresia ca ramaseseram doar noi doua pe lume. Ea acolo colorand de zor si eu aici, lacrimand tot asa. Si Gogo plangand in afara camerelor de luat vederi.
Maine cum va fi? Of!

4 comentarii:

  1. Ohoho! Zi mare pentru Gogo, să fie cu noroc! Deci și voi vă distrați, ce frumoasă e viața! :-))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Viata cui? :) N-auzi ca am plans fiecare-n coltul lui? Adica, n-avezi, ca daca ne si auzeai, era grav. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Punem pariu că mâine va mai plânge doar unul din voi și acela nu va fi Gogo? :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Of, eu inca mai am lacrima-n suflet si sufletu-n gat :( Eu stiu maine daca ma pot abtine? Lasa ma' sa plangem toti. Sa fim solidari!

    RăspundețiȘtergere