martie 22, 2011

Ce mi-a placut azi

Gogo a dormit neintors si bucuria ca n-a mai tusit, a anulat supararea c-a sforait.
Am reusit sa savurez o gura de cafea, alaturi de fix doua fraze dintr-o carte. Fraze pe care le citesc si recitesc de trei zile si nu reusesc sa trec mai departe, ca tup si Gogo. In capul meu, cuvintele s-au naclait ca un serbet, dar uit mereu unde am ramas.
Desi mi s-a stricat masina de spalat, cu apa multa in ea, am  reusit sa nu inund vecinii.  Oricum, apa de la mine s-a scurs misterios.
Zugravii casei langa care-mi parcasem masina, mi-au crutat-o de-un maglavais alb, dar stalpul de electricitate si o mare parte de trotuar aratau ca-ntr-un decor de film cu dalmatieni.
Radio Guerrilla. Cum altfel?  In alea 10 minute cate am apucat sa ascult, au facut esenta de glume. Chiar mi-a parut rau cand m-am dat jos din masina.
Reclama la Opel Corsa. Am retinut doar  "daca nu vrei sa te plimbi  prin oras ca morsa,...ia-ti un opel corsa". Am fredonat-o toata ziua, pana cand n-am mai inteles ce ziceam, iar in prima jumatate de zi, mi s-a parut chiar o gluma buna. Am incercat variatiuni pe aceeasi tema cu rima la morsa.
Ca am gasit loc de parcare. Unul bun si perfect legal.
Ceaiul de cirese care, chiar daca s-a transformat in unul de cirese amare, dat fiind faptul ca am uitat sa scot pliculetul la timp, mi-a zambit toata ziua dintr-o cana frumos pictata cu flori.
Am aflat din surse sigure ca Gogo si-a facut singur ordine in jucarii.
Faptul ca azi n-am performat ca pixu’ si am facut o frumuseste de aplicatie. Partea proasta, ca-mi toceste  bruma de creativitate si trebuie sa mi-o ascut mereu, scriind. Am incercat sa desenez, dar cele cateva linii si invariabil, niste cerculete tremurate, ar pune pe ganduri chiar si un psiholog fara experienta. Iar cu cantatul se ocupa vecinii de la 9. Celelalte stimulente creative ar intra la abilitati motrice, dar cele cateva vertebre senile si anchilozate, mi-ar aduce aminte ca si ele au drept de vot. Ultima oara, cand le-am pus rabdarea la incercare, m-au bagat in sedinta si am zacut vreo trei zile precum un mare gandac, cu picioarele in sus. Ma visam in povestea lui Kafka si aveam un cosmar cu pantofii ce mi-ar fi trebuit pentru nenumaratele mele picioare. Ma trezeam mereu inainte sa aflu cate am.  Problema e ca n-am doua perechi de incaltari cu aceeasi dimensiune de toc.
Asta a fost dimineata. Intre timp, un singur omulet a reusit sa-mi schimbe starea de spirit la 167 grade. Restul de 13 s-au proptit in cana de ceai, inca de cirese, inca amare.

8 comentarii:

  1. Uăi dar ce de treabă ai avut azi! Să ai grijă de mașina aia roșie, mi-ai promis-o de ziua mea :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Masina rosie e un pic gri, de nespalata ce e si nu ti-am promis-o, ti-am oferit-o la schimb:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei, pai ia-ti si tu un ceva, pe care sa-l dai la schimb cu masina rosie. Mie mi-ar placea un mini.:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Reclama de la radio spunea:
    - Daca nu vrei sa te plimbi ca morsa, cumpara-ti un Opel Corsa !
    Eu spun :
    - Daca nu vrei sa te plimbi ca foca, mergi pe jos, ca este moca !

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Bine ai venit! Eee, daca e de silueta, mai bine-mi iau bicicleta. :))
    Mie din toata reclama, de fapt, mi-a placut de morsa. Are prestanta.:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine te-am gasit. Da intr-adevar este o reclama iesita un pic din "cotidian". N-am mai auzit de mult reclame cu rima, si mai presus chiar amuzante.

    RăspundețiȘtergere
  7. Aha, deci nu sunt singura careia i-a placut. :))

    RăspundețiȘtergere