ianuarie 06, 2012

Motto

'Daca vrei sa faci o prostie, grabeste-te. Cineva poate sa ti-o ia inainte!' - Perfect adevarat, dar nu mi-l schimb pe cel existent, imi place mai mult. 
Si daca tot am deschis o foaie alba, pot sa-i spun si Noului an sa se poarte mai frumos cu mine de data asta, fostii au fost cam agresivi, iar ultimul, de-a dreptul badaran. E greu in secolul asta pentru un an sa fie civilizat. Ii inteleg, dar nu-i mai tolerez.  Sa trecem la lucruri pozitive. Mi-a placut o melodie si azi, si ieri, iar alaltaieri o fredonam de-a dreptul. Cam asta: 

4 comentarii:

  1. La multi ani si un 2012 gentleman ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc la fel. E bine sa ai cate un gentlemen prin preajma, cand ai nevoie de el:)) Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Corolar, am învățat atât de mult din prostiile pe care le-am tot făcut! E timpul să mai fac câteva.
    Hai să nu-l mai băgăm în seamă 2011-ele ăsta prost crescut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sigur, l-am si uitat, las' ca-l prinde 2012 din urma.:))

    RăspundețiȘtergere