iunie 19, 2011

Leapșa

Na, că am primit și-o leapșă. În mod normal n-aș fi dat buzna s-o onorez, dar e de la o Zână pe care nu o pot refuza.
Trebuie sa parcurg câțiva pași:
   1. Să caut in al patrulea folder, a patra poză. Care folder?  Sunt zeci și amestecate. Noroc că laptop-ul meu e mai organizat decât mine, așa că a trebuit să intru în programul de văzut poze și le-am găsit așezate după date, alea câte le mai am. Am pierdut multe, foarte multe, iar astea care mi-au mai rămas le păstrez cu sfințenie, ca pe sfintele moaște, chiar dacă sunt de-a valma si nu sunt numai eu în ele.  Deja am făcut o superstiție, dacă le aranjez si le organizez, sigur le pierd.  Întâmplarea face ca în a patra să fiu doar eu. 
Eram în Viena, într-un imens magazin de accesorii moto căutându-mi, oare ce? Dăăhhh. Era cu mult înainte de "Era lui Gogo".
  2. Să răspund la câteva întrebări:
1. Zi-mi ceva despre tine. Păi, sa mă leg tot de poză și să spun, că dacă aș fi știut să merg pe bicicletă, aș fi dat de carnet pentru motocicletă fără să stau pe gânduri. Așa, am mai cugetat de două ori și chiar am ajuns la concluzia că e periculos.
  2. Porecle. Acum ar fi una autoproclamată, Habarnam.
  3. O melodie tristă, una perfectă și trei care îți plac mult.
Hă, hă, păi mă chinui de mult să fac un top al tuturor muzicilor mele de suflet, triste și mai puțin triste, și nu l-am dovedit nici până în ziua de azi și ca să nu se suprapună cu melodiile pe care le-am mai postat aici, aleg altele. Mereu vor fi altele. Sunt atât de multe.
O melodie tristă: Tears in Heaven-Eric Clapton
Trei care-mi plac mult:
  4. Acum n-am animal de casă, deși mi-aș mai dori un câine. Am trăit pe lângă doi în lunga mea existență, dar n-au fost chiar ai mei. 
  5. Serialul meu TV s-ar numi, fără-ndoială, "Toate mi se-ntâmplă numai mie".  Firește, nu e un titlu original, nici n-am pretenția că aș fi inventat roata, dar, cu siguranță, este cel mai potrivit.
  6. Primul citat care-mi vine la gură, ar fi: "O glumă este un lucru foarte serios" Winston Churchill
  7. Desenul animat preferat din copilărie. Sandy Bell și de mult ce mi-a plăcut, am pierdut fix ultimul episod. Vai, vai, ce tristețe! 
  8. Nu-mi place înghețata.
  9. Deși nu arăt a Miruna, mi-ar plăcea să mă numesc așa.
 10. Banc: "La un spital de nebuni, un pacient trăgea după el o sfoară. Un doctor îl vede și, curios, îl întreabă:
- De ce tragi, Marine, sfoara aia după tine?
- Păi dacă o împing, se îndoaie."

Mă opresc aici. Nu am alți patru oameni pe care să-i provoc și să nu fi fost provocați deja. Piua!

5 comentarii:

  1. Nu e tarziu sa inveti sa mergi pe bicicleta! Pe urma, cine stie...?
    Primesc TOATE comentariile, sa stii :).
    Si ma bucur mult ca ai preluat leapsa de la Zana!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, dar tot periculos o să mi se pară. Iar dacă stau să mă gândesc, chiar și mersul cu bicileta în București e o aventură. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. In Bucuresti, mersul cu orice e o aventura, draga mea. N-am mai mers pe bicicleta de mai bine de 20 de ani, dar fiica-mea m-a convins acum o saptamana sa ma urc din nou. Se poate, da, se poate! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hahahahahahahha, vezi de ce e bine să răspunzi provocărilor? Cum m-aș mai fi tăvălit eu de râs acum dacă nu aflam că nu știi să mergi pe bicicletă?

    RăspundețiȘtergere
  5. Da,da, dar să privim partea pozitivă, care o fi aia?! Nu mi-am luat motor. :))

    RăspundețiȘtergere